fffinaste

Alla inlägg under september 2010

Av Matilda - 18 september 2010 10:37

idag så vaknade jag runt nio, var ganska trött så jag låg kvar och bara slappade en stund. Men nu sitter jag ju iallafall här, är typ fortfarande trött, men aja, det är ju faktiskt lördag xp

Imorn är det match hemma mot rimforsa, ska bli kul ! ;p

Kom gärna och kolla ;)

Men iallafall så ses vi ju senare ;))

Hörs !

Av Matilda - 16 september 2010 19:54

jjaoo, fett seeg. Vet inte vad som hände, blev bara såhär trött.

Aja, ska lägga mig tidigt idag,tror jag. Snart ska jag iallafall ta något att äta, har inte gjort det än xd Var ju hos Cajsa förut :)

Imorn är det skolgårda dagen och vi ska vara ''nördar'' haha, jag behöver ju inte klä ut mig. >.< nevars, men det blir ju funny. :D

Vi ses iallafall !!

Av Matilda - 15 september 2010 15:51

mååååste haaaaaaaaaaaaaaaa !


  Jeans  för 199:- tror jag..   Tröja för 199:-

Och ''munkjacka'' för 249:-, tror jag . xp


 puss ;)  

Av Matilda - 15 september 2010 15:12

   

  • Film, speciellt när det regnar ute och är dåligt väder,då.
  • Fint väder ;)

  

  • När det går dåligt.
  • Irriterande vuxna xp

Haha, ses ! :)

Av Matilda - 14 september 2010 15:18

hhej ! nu är det tisdag :pp haha ! men i söndags var jag ju i liseberg med bästa tjejerna, älskar er. Men vi hade iallfall jättekul, och igår så var det ju skola igen, ganska okej dag iallafall.  

Idag hade vi idrottsdag på maif, imorse ringde  lisa och fråga om vi skulle cykla dit så vi gjorde det :) dagen kanske inte var ''jätte' kul, men okej var det iallafall.

Nu har jag bara slappat och tagit det lungt, då. Har typ inget annat att göra, och det är ju inte träning idag heller. :/

Men vi hörs ! Jag kanske kör hiss & diss snart   

Av Matilda - 12 september 2010 08:37

jjapp, har lite bråttom, men vi ses !!!!!<3

Av Matilda - 11 september 2010 20:45

Godkväll :DD

Imorse, eller klockan 10 då, åkte jag ner till boren, vi hade ju match klockan 11. Matchen var suverän och vi vann med 4-0 :) Bra kämpat tjejer !!

Efter matchen så var jag med Cajsa och vi hade det kul :DD

Och imorgon bli det HÄÄÄÄÄRLLIIIGAAA liseberg :DDDDDD!!!!

Vi hörs i morgonbitti :DD

Av Matilda - 10 september 2010 20:24

Nu sitter jag här och kollar på idol, haha sjuukt bra människor här i sverige. ;ddd

Haha, men seriöst xp

Ikväll har jag ätit pizza med pappa och vi har det mysigt :))

här är en  bild på mig ikväll:

  

den blev lite dålig, eftersom det är mörkt här ^^ hah :)

men vi ses imorn !! ;p

Presentation


hhej ,
tack för att du läser min blogg (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg, eller kommer du att göra det ?
 Jag följer den :)
 Kommer absolut att följa den i fortsättningen !
 Nja, jag vet inte. Den är gaaaaaaaanska bra..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards