fffinaste

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Matilda - 30 september 2010 19:08

Usch.  Ni vet säkert det är om Olivia, det har spridits rätt snabbt här i lilla motala.. igår fick vi ''karlslundare'' gå till karlslund och typ ja, prata och minnas olivia, vi fick tända var sitt ljus för henne. Liksom, även om jag inte kände henne jätteväl så känns mitt liv tomt, nånting saknas, och det är Olivia (L) Hon var ptroligt underbar, snäll, söt, rar och hon gjorde mig glad med sitt fantastiska leende.

Idag så försökte jag hålla tankarna om henne, borta. Annars blir jag bara ledsen ;'(

Usch, den dagen som inte fick hända, hände    Varför ska livet vara så himla orättvist ?? :((

Hejdå, vi ses imorn.. !

Presentation


hhej ,
tack för att du läser min blogg (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg, eller kommer du att göra det ?
 Jag följer den :)
 Kommer absolut att följa den i fortsättningen !
 Nja, jag vet inte. Den är gaaaaaaaanska bra..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards