fffinaste

Direktlänk till inlägg 7 november 2010

Rubrik saknas

Av Matilda - 7 november 2010 17:08

hejhej, !

idag har jag bara slappat vid datan, som vanligt på helgerna ? (a)

men nu så sitter jag och typ kollar runt lite..

snart ska jag till mamma, där ska vi väl mysa framför tv:n. (L)

vi får väl se.. ! :dd

Nu ska jag iallafall fortsätta kika runt, så vi får höras senare eller någon gång i veckan .. ;) ni får nöja er med detta korta inlägg !.. ;pp

 

puuussNNN  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 2 december 2010 18:41

mmatilda.devote.se

Av Matilda - 28 november 2010 14:50

hejj hopp :D nu är helgen snart slut, men ett bra slut är det iallafall, 1 andvent ^^ Så himla mysigt är det, med snö o allt :) just nu sitter jag i soffan och myser och kollar bloggar. snart ska mamma och jag åka till mina kusiner, där ska vi pl...

Av Matilda - 22 november 2010 18:52

vi har lite kul ;) hejhej,föresten :DDDD idag hade vi talangjakt, kulkul ;dd och på onsdag har vi studiedag :DD ! då kommer kusinen och sover här :)) men nu vill jag faktiskt åka till stan och shoppa nya kläder ! behöver verkligen det ! och...

Av Matilda - 19 november 2010 17:02

hello darlings (L) har inte bloggat på ett tag, men har inte orkat.. har typ tatt en ''bloggpaus'' .. ganska skönt ärligt talat.. ! men iallafall så sitter jag framför tv:n och chillar !   (y) snart ska jag och pappa laga lite mat, gottigotti :...

Av Matilda - 12 november 2010 17:04

 Äntligen, jag har verkligen väntat efter den här dagen ! Hej, föresten ;d Dagen var ganska chill (a) Först hade vi ju no, och då va lotta sjuk så vi fick ha den där Annelie istället, och göra provet, tror att det gick skapligt ;pp Sen vare s...

Presentation


hhej ,
tack för att du läser min blogg (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg, eller kommer du att göra det ?
 Jag följer den :)
 Kommer absolut att följa den i fortsättningen !
 Nja, jag vet inte. Den är gaaaaaaaanska bra..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards