fffinaste

Alla inlägg under augusti 2010

Av Matilda - 30 augusti 2010 15:37

Äntligen!

Vi skulle egentligen ta kort i dag (skolfoto, då) men det blev inställt. Så vi ska ta det imorgon klockan 8.00 istället.   

Aja, kommer se hemskare ut då! Usch, blir aldrig bra på skolfoton !   

Haha ! ^.^

Men nu sitter jag här och har precis kollat igenom engelska läxan..

och nu dricker jag var choklad. (a)

Ikväll är det tränig, måste gå. Men är skit förkyld och kan knapp andas.. ska bara ta lite näs sprej!

  

så, är alltså jätte täppt! :oo

Iallafall så var det en okej dag, men ändå jobbig xp

Men vi hörs!;)

Av Matilda - 29 augusti 2010 16:13

Har blogg''sug'' Har typ inget annat att göra :o !

Så kommentera eller skriv en fråga till mig här till höger.Jag svarar. ;p

Men annars så kommentera bara ! :DD

haha, somsagt har trååååkigt :<


Av Matilda - 29 augusti 2010 12:02

Av Matilda - 29 augusti 2010 10:55

Godmorgon! Jag sovit ganska gott, har ni ? ;)

Jag har gjort i ordning mig och ätit frukost. Och nu sitter jag här och kollar på tv. Det är ju lite kul. (a)

Imorgon är det skolan,igen. :c

Usch! Men det är ju alltid kul att träffa kompisar och umgås.

Aja,vet inte vad jag ska skriva. xd  Jo,nu vet jag ! ^.^

Outfitten idag (stavning):

Svarta ''jeans''

Vitt linne

Grå kofta

Och lite mer.. ;p

--

Och hår outfitten är:

Utsläppt hår och lite ''lockigt'', luggen är uppsatt..!

Vi hörs !   

Av Matilda - 28 augusti 2010 22:51

Jaa, är ganska tröött.. o.o

GODNATT !   


Vill/Ska ha. :p :

  

Av Matilda - 28 augusti 2010 19:34

^.^

yeahhpp (: nevars. Men hade ingen annan rubrik. xp

Iallafall så var jag ju och kollade på borens match mot mantorp idag, nere på borenplan. Och vilma var ju oxå sjuk, så var lite med henne.Och så kom alicia   

Och jag,Vilma,Alicia hade ju lite kul.. vi typ sköt och passade xD Och Alicia var ju fan bäst på fotboll (Y)<3

Aja, det var kul iallafall :DD

Vi hörs absolut senare ! ;)

Kraam   

Av Matilda - 28 augusti 2010 10:27

Hej hej ! Idag har jag ont i halsen och så är jag snorig. Så kommer inte vara med på matchen idag   Men kommer absolut och tittar !

Och Erika, nej jag tänker inte bara på sötheten. Utan jag bara sa att Alicia var fett söt ! Hon är suuuuuuuupersnäll också, helt klart bäst :dd<3

Nu sitter jag här iallafall och kollar lite på tv. Och bloggar då.. !

Han en fråga till er också.. !

  • Är min blogg fin ? Eller ska jag ändra något ? (:

Kommentera ! !  

Vi hörs ! ;p

Av Matilda - 27 augusti 2010 21:01

Jääppp ! ^^

Sitter här och kollar runt lite.

Det har väl inte hänt så mycket  ''speciellt'' idag. Men det är ju bara att komentera om det är något ;pp

Jag pratar iallafall med sötaste Alicia, vi har lite kul xxpp <3

Seriöst, hon är fett söt !  

Vi ses iallafall imorn ! Puuuss <3

Presentation


hhej ,
tack för att du läser min blogg (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg, eller kommer du att göra det ?
 Jag följer den :)
 Kommer absolut att följa den i fortsättningen !
 Nja, jag vet inte. Den är gaaaaaaaanska bra..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards