fffinaste

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Matilda - 10 september 2010 20:24

Nu sitter jag här och kollar på idol, haha sjuukt bra människor här i sverige. ;ddd

Haha, men seriöst xp

Ikväll har jag ätit pizza med pappa och vi har det mysigt :))

här är en  bild på mig ikväll:

  

den blev lite dålig, eftersom det är mörkt här ^^ hah :)

men vi ses imorn !! ;p

Av Matilda - 10 september 2010 13:49

hhej, idag i skolan var det typ lungt. Jag fick skjuts på morgonen av mamma, sen börjar dagen med NO sen svenska, eller vi skulle ju ha haft det men svenska lärarn var borta så vi fick kolla på film.   Det var Alice i underlandet, nivet den ''nya''. xd Sen hade vi matte, sen lunch. Blä på den, det var fiskgrattäng ;ss

Och sist var det SO men eftersom vi har samma lärare i SO som i svenska så fick vi fortsätta att kolla på filmen. :) Men nu tar vi lite hiss & diss !

  

  • Korta dagar i skolan. (a)
  • Kompisar som man verkligen kan lita på.
  • Cafeterian ^^
  • Jason Derulo & Justin Bieber (L)
  • Sol och regn på samma gång ;pp
  • Muuusikeeen (L'

  

  • Åska ;s
  • Internet som har laggat
  • Skolan !! ;ooo

Haha den här gången blev det inte så mycket diss ;ppp

Men vi hörs !!!  

Presentation


hhej ,
tack för att du läser min blogg (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg, eller kommer du att göra det ?
 Jag följer den :)
 Kommer absolut att följa den i fortsättningen !
 Nja, jag vet inte. Den är gaaaaaaaanska bra..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards