fffinaste

Alla inlägg under oktober 2010

Av Matilda - 4 oktober 2010 20:11

shasha,

sitter och kollar på tv just nu, ullared ..

det är väl inte det roligaste, men aja.

idag börja vi 10.25 ;dd fett chill

snart ska jag ta och hoppa in i varma duschen    !


jag tror inte att jag bloggar mer idag, orkar liksom inte så vi får höras imorn om inte jag inte orkar då heller !

pussn   


Av Matilda - 3 oktober 2010 21:19

aaaaaa, men ni kan fortfarande nå samma blogg på andra namnet: fffinaste

men det andra namnet är: mmatiildaa

men det spelar ju ingen roll vilket ''namn'' ni skriver,

ni kommer fortfarande fram till samma adress.. (:

skriver mer sen, så vi hörs !

pussn   

Av Matilda - 2 oktober 2010 16:26

nu sitter jag här uppe i medevi, här är  bella o felicias släkt (eller nått) från Norge. :)

har inget speciellt att göra, just nu xp

haha, men får välta och göra något snart, hehe :d

men asså seriöst, vet ärligt talat inte vad jag ska skriva om, så kanske får ta hissa & dissa snart.. vad vill ni ?

    - gammal bild .. ;s

vi ses / hörs .. ! ;)

Presentation


hhej ,
tack för att du läser min blogg (:

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg, eller kommer du att göra det ?
 Jag följer den :)
 Kommer absolut att följa den i fortsättningen !
 Nja, jag vet inte. Den är gaaaaaaaanska bra..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards